torsdag 27 september 2007

udda lapp

I förrgår åkte hela media till Lappudden, det blev helt okej, vi skulle ju såklart sova där och Moi, Anna s, Cissi och Rebecka L hamnade i samma stuga och vi hade hilarious! Tisdagen var roligast inklusive natten, vi satt vid lägerelden med micke och jan och några ettor eller tvåor.. ? Iaf så satt vi där och berättade pinsamma historier sant eller falskt. Det var kul, haha Micke har gjort mycket kul :P Fast jag är inte så illa jag heller :O

Ikväll börjar improvisationsteatern på kulturskolan och tack vare min kära bror sebbe så kan jag vara med, hade inte haft råd att betala kulturskolans fuckade terminsavgift på 400 spänn, men nu behvöer jag endast betala hälften !

Nu ska jag fortsätta välja bilder vilket är jävligt svårt eftersom jag har så många och så många som jag gillar och så ska de passa ihop och så blir allt bara struuuligt! Jag ska även försöka bearbeta min nackspärr som fortarande stör mig :/

puss på stuss

Inga kommentarer: