lördag 29 september 2007

Technology..

Var är världen på väg? Det kan man nog fråga sig många gånger om dagen om man vill...
Men allvarligt, min plattång är stulen ur mitt skåp på skolan, och nej jag har inget lås på skåpet, men vem fan öppnar mitt skåp, letar igenom en gigantisk H&M påse, förbi skinnjacka och annat för att längst ner i påsen hitta en plattång och ta den?

Jag vaknade av att Simone satt på sängen och sa: Zara, zara.. Klockan är tjugo i ett!
Eller inte sa jag halvt sovande och tittade på klockan, men tro fan på att den var 12.42!
Jag som tänkte få saker gjorda idag. Yeah right!

Jag längtar till v.45-46 och v.49. APU i Stockholm och sen Sala till Malin och kanske Örebro och toby :)
Väntan är förjävligt!

over and out puss och goodnight

föresten har jag i teorin slutat röka *yey för mig*

1 kommentar:

Sandie sa...

con gratz. hoppas du klarar de :) men hörrdu, vart blidde apu´n i sthlm då? puss