onsdag 5 september 2007

har du försovit dig?

Jag tänkte vara lite filosofisk när jag tryckte på länken "Nytt Inlägg" men när jag ahde tryckt satte Anna på diverse irriterande klipp från Family Guy så jag tappade koncentrationen. Fast det är lite kul :)
hahaha
Micke (graflärare) sitter och spelar ett spel på internet. Han svär och har sig. Det låter otroligt kul. Och lite fjantigt :) Spelet går ut på att pricka en boll. Wiihooo!
hahaha

Snart är det skolkatalogsfotografering ch det är självklart samma dag som vi kommer hem från Lappudden. Så hela media kommer se sådär lagom roliga ut med granbarr i håret och smutsiga kläder.. men men det kan bli kul det också ^^

haha nu spelar micke något han tycker är kul iaf. jag tror att han ska ducka för pistolskott.

APU:n som vi har i höst är v. 45-46. Lucky for me så fyller jag 18 på lördagen v. 46 så jag hoppas att jag får en plats i stockholm så jag får fira där ^^

Idag ska jag till Sollefteå och Anna B, bussen går snart LÄNGTAS! :D

over and out

TILL MICKE: Såhär kanske jag ser ut när jag är nyvaken:

Inga kommentarer: