söndag 14 oktober 2007

and from your lips she drew the hallelujah

I fredags var det lite party hos sandie, bestämde mig dock för att inte dricka eftersom jag mådde så dåligt..
Igår var det kalas hos kicki i kramfors och sen fest hos Tova i härnösand. Jag skrev tydligen ett inlägg igår när vi var hos Kim. Och ja, jag blödde kopiösa mängder näsblod.. Gjorde ju tydligen det i fredags också men då märkte jag det inte och eukalyptus snuffet som jag fick av Carro(?) blev nog droppen för min lilla näsa.

Vi var iaf först hos tova som sedan drog ner på krogen då gick jag och cissi med Dennis, Pascal, Bratmyr, någon som var jääättefull, carro(?), han med massa piercingar i munnen (jonas?), tobias och säkerligen några till, till dennis kompis Kim, vad jag och Cissi inte visste då var vilken kim det var för först blev vi cuttade(dom cuttade några för att det inte skulle bli så många in the apartment) men när vi såg att det var den kim och han såg vilka vi var så cuttade han pascal, tobias, bratmyr och han som var jättefull..
Det var en trevlig kväll och jag håller med bratmyr om att det är synd när kvällen måste dö.

skön helg som fick mina tankar att sväva bort ut i härligheten..

over and out

Inga kommentarer: