fredag 5 oktober 2007

variation blir rubriken för idag



Hej hej hallå där. Idag svalde jag min peircingring efter att en buss kört över kulan som gör att den sitter fast.
KUL.

Jag vil att mina kompisar ska göra som kompisarna i en tvserie jag såg häromdagen. Gör en kul grej som folk kan gå på och betala pengar för till välgörenhet.
Välgörenheten är då min ekonomi som verkligen behöver ett upplyft. Handelsbanken tog 150 kr av mig! Tydligen kortavgift.
nu har jag 0.35 kr på mitt konto, en snusdosa, en ny tandborste och kommande bussavgifter på 180 kr.
SPÄNNANDE!

Jag ahr köpt en ny tandborste idag också, tvärtemot mina värderingar om att rosa inte är en tjejfärg osv. Jag köpte en tandborste som är rosa med ett kvinnotecken på. Men jag ville ha den.
SÅDESÅ

Jag vill ha mina pengar, jag vill ha mina 17, men samtidigt vill jag inte göra av med dem. Inte på onödiga saker, visst körkortet är ok. Men ska jag verkligen köpa en kamera? den kostar bara 2.000 men ändå. Det är så viktiga pengar för mig och ja fan jag vet inte.
SKIT!

nä nu ska jag ha någon typ av betygssamtal med Maria, min fotolärare. Hoppas det går bra.. får se hur det blir :/
MVG?

Over and out
fuck off and die

p.s brithers in arms & sultans of swing - dire straits bäst just nu d.s

Inga kommentarer: