tisdag 9 oktober 2007

magnet

Okej jag är überhyper just nu och jag har MASSA saker att ta upp idag, eller iaf tre ^^, så det kommer bli ett långt inlägg :) och vi börjar så klart med den:

Första: Stjärnor måste ju vara det vackraste som finns. för det första finns de inte på vår planet, för det andra så kan man ligga och titta på dem i evigheter utan att bli less och för det tredje är de ganska otroliga för de utgör ju stjärntecken! Det är inte alla saker som kan utgöra en karlavagn!

Andra: Lila är tydligen väldigt inne i höst tydligen brunt också, men brunt är väl alltid inne på hösten precis som äckliga pastellfärger är inne på våren. Iaf, nu när mitt lila i håret håller på att domna ut DÅ blir det mode. Inte för att jag bryr mig om mode men jag menar bara att jag är jävligt Före modet. Jag var ju lila i våras och försökte hitta lite lila kläder för att matcha mitt hår men icke då! Nu när jag knappt har nått lila kvar då kommer det en jävla massa lila grejer, tom en lila 3 telefon!

Tredje: Behöver man verkligen sömn? Jag sov 3½ timme inatt och jag är som sagt väldigt hyperaktiv. Jag hade iofs svårt att komma upp imorse men utöver det har jag varit pigg hela dagen, tom ovanligt pigg! Cissi hade en teori om att det var för att jag sov en lätt sömn när jag vaknade och pappa garanterar att jag kommer vara stendöd imorgon. Och det kommer jag troligtvis vara men det är imorgon. Och då ska vi även redovisa för ettorna och lära dem lite vett, eller iaf om satir, allegorier och hur man säger sånt som inte får sägas.. Vilket man gör i musik, konst och liknande med hjälp av just satir och allegorier.

Over and out

Inga kommentarer: