onsdag 10 oktober 2007

mot bröstcancer


Eftersom min plattång är stulen så måste jag ju köpa en ny och såg i Josefins blogg att det finns en exakt likadan som jag hade fast rosa. Endast 10 kr går till cancerforskningen men jag behöver en ny så why not? Och det är ju en likadan som jag hade och eftersom jag tycker att den är så bra och billig så why not?
Känns häärligt. Jag har inga pengar just nu men man har 30 dagar på sig att betala den och då hinner jag få både lön och studiebidrag.

Och för att det är bröstcancer månad just nu så tänker jag ha rosa istället för lila i min blogg.

Och på tal om hår, jag har även beställt en klipptid på klippoteket idag som också sker när jag har fått pengar, ska både klippa och färga. Men inte så mycket bara en slinga med en ny färg, det lila är ju nästan borta och jag behöver lite förändring, jag har dock bestämt mig. Mitt hår förblir svart ett tag till :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grönt kanske

Anonym sa...

Grönt kanske:P