fredag 12 oktober 2007

a neverending hell

på ett sätt är jag arg och förbannad, på ett annat skitledsen och på ett tredje är känslorna bara as wierd..
Jag hoppas verkligen att tobbe kan ta sig hit i tid. Jag hoppas att leon kommer klara av det. Han är så jävla liten.

Jag hoppas för det enda som finns kvar nu är hopp. Hopp om att det kommer att ordna sig tillslut, eller ordna är fel ord men att.. ja ni kanske förstår.

Ikväll blir det lite fest här hos sandie, har tom sminkat mig och gjort mig fin. Var ett jävla vrak på skolan idag. Och det är inte ens Min pappa, men det tar hårt ändå, att se hur leon mår och allt annat..
Det är tur att jag har anna, linn, cissi och sandie. Och lärarna på media, de är inte ens som lärare de är som polare. som vänner.. De ställer alltid upp och är så jävla underbara.
I will never forget you.

over and out

2 kommentarer:

Anonym sa...

Shit Zara, jag ryser när jag läser ditt inlägg. Gumman, ring om det är något och hoppas att du mår bra. Älska dig massvis! <3 <3 <3

Anonym sa...

Förlåt om jag var okänslig i fredags