tisdag 30 oktober 2007

IXUS 70 Black

Jag blir så less. Förra gången jag skulle till frisören och bränna massa pengar på att bli fin så var hon sjuk. Nu är inte Therese där imorgon :(
Jag som har sett fram emot det här hur länge som helst!
Men jag ska inte klaga, fick en tid på torsdag istället men ändå, jag skulle klippa mig kl:10 och Anna har uppkörning 10. Det blev en grej!

Men jag har fortfarande en skräckgfilmskväll att se fram emot! Bara jag och Anna heela natten i perras källare! spoookie!
Jag + Anna + massa onyttigehter + skräckfilmer = mys = gör mig glad :)

Jag ska beställa min födelsedagspresent nu, en Canon IXUS 70 Black. Hoppas att jag hinner få den innan Stockholm!
Måste köpa en hästsko ring till läppen också, de var slut på chockland så jag får väl fixa en i Stockholm Och så ska jag göra en tatuering i nacken. Troligtvis ett skorpion tecken men texten Scorpio under :)

over and out

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är kanske den bästa på matte.. :D

Sandie sa...

bajsbarn! GIVE ME A KAMERA!