söndag 28 oktober 2007

color?

På onsdag ska jag klippa och färga mitt hår! :D På klippoteket som vanligt fast varken Madde eller Veronika ska klippa mig, utan Therese, det blir nog bra tror jag, det är ju veronika som har lärt upp henne så :)
Sandie sa att om mitt hår blir snyggt skahon också klippa sig där :)

Vet dock inte vílken färg jag ska färga det än, det sksa ju bli svart som grund, såklart, men den blir det ett parti med en annan färg, antagligen rött eller blått.
TRoligtvis rött, men det är så jävla booring, men jag ahr ju haft blått en gång och det ligger ganska nära lila som jag har/hade nu senast.

Några förslag på andra färger förutom blått, lila, rött, grönt ? Och jag vägrar gult och orange så glöm!

1 kommentar:

Anonym sa...

Rosa mot bröstcanern:P Nämen kommer inte på så mycke fler fäger än vad du skrivit upp. Silver och Guld finns det också, hehe:P