tisdag 23 oktober 2007

skolidrott

rysningarna går längs ryggraden, SKOLIDROTT. En misslyckad idrottare står i salen och ger order : 45 situps, 500 armhävningar och två timmar fotbollsmatch!

Det är hemskt, jag vet. Men man får lov att stå ut om man vill ha sitt slutbetyg. Tvättmaskinen är sönder och i den så ligger mina gympakläder inlåsta! Så jag slapp idag, men imorgon har vi nog fått ut dem och då blir det SKOLIDROTT!
Vi har dock fått en ny tvättmaskin, imorse klockan sju var tvättmaskinsinstallören på våran gård, tro mig, jag vet, för han lät högt som fan!
så var det men den sköna morgon snoozen :/

Nånting som är bra är iaf att vår nya tvättmaskin kan tänka själv! fan vad bra säger jag! :D Plus att den har ett program som heter : Supersnabb 15´
Det tar bara en kvart :D

Aja, nu är det SKOLLUNCH, minst lika illa som SKOLIDROTT.

over and out

Inga kommentarer: