lördag 19 december 2009

bloody pirates!

Tjabba tjena hallå!
Haha fan vad töntigt ^^

Sitter och myser och tittar på Pirates of the Caribbean: Dead mans chest :) Hann se slutet på Black Pearl också :) Funderar på att sätta på At worlds end när 2an är slut på tv, dom visar ju inte den ikväll! :( Haha jaja, vi får se, bra filmer iaf!:D
Pratade med min blirking Anna för en stund sen, LOVE HER MUCHO!

annars då? ja, förutom att jag har skrivit det sämsta blogginlägget in history så har jag jobbat hela dagen, jobbar hela dagen imorgon också 12-20. kul? NEJ. pengar? JA.
På måndag 10.15 åker jag med bussen till Klockestrand :D:D:D:D Hänger hos pappa en stund sen åker jag till Lugnvik och då kommer Anna och hälsar på <3 hon ska nämligen få en julklapp av mig :D

Haha, blir en utmaning att ta med min löljigt stora Hemtex-påse full med julklappar på bussen + vanlig packning ^^

over and out

2 kommentarer:

Anna Sjölander sa...

Naaaaw! Me love you toooo baby! Tack för att du lyssnade på mitt onödiga prat! haha! :P

Zara Jämtin sa...

Klart jag gör! och det var INTE onödigt! <3