tisdag 29 december 2009

Jag har haft en hektiskt och lite konstig dag.
Skulle till birsta med Sara och Emma men Sara mådde inte så bra imorse så jag tog en buss istället, mötte upp Anna, Jonte och ööh, annas lillebror som jag för tillfället har glömt vad han heter! :P
Iaf så vandrade vi runt där och jag skulle bara köpa en klänning till nyår och en almenacka...
Så blev såklart inte fallet, köpte massor med grejer men inget på rea och ingen klänning. Dock en almenacka :)
Av alla jag kände som var på Birsta idag hade ingen plats i sin bil eller skulle inte åka förens ja sent. Och jag började jobba kl fem. Så jag vandrade iväg till en busshållplats vilken jag inte hade den blekaste om var den låg. Efter panik, tårar skrik och en jävla massa ångest hittade jag bussen som, som tur var, var lite försenad. Så jag hann till hsand och jobbet och allt :)
Hann även gå en sväng på H&M här hemma (hittade som sagt ingen klänning i birsta) och efter ca 2 minuter där inne så hittade jag en väldigt fin, precisvadjagletadeefterochvilleha -klänning för 150 spänn! :D Lyckan var total och pga av det billiga priset slängde jag in ett par fina leggings också :D

Har idag gjort av med mer pengar än vad jag egentligen har råd med. Men jag är glad, och det är det som är viktigast:D

Haha juste! Idag vid 19.15 kom det in en knatte hockey lag också. Plus att det kom inte mindre än FYRA bilar i driven. INTE kul. Men vi hann göra allt ändå någålunda fort med tanke på hur mycket hockeylaget hade slowed us down.
Kom därifrån vid 22.30. Imorgon börjar jag 9.30. inte så kul kanske men sen är jag leeedig :D

Inga kommentarer: