måndag 14 december 2009

GE MIG BROWNIES!

Alla julklappar är inköpta och inslagna förutom Tommys. Fattas en grej men den kommer nog nog i veckan :)

Och snart är det juul! Åker hem till Kramfors på söndag kväll förhoppningsvis, bokade ett pass på IB på måndagen men jag vill verkligen ta chansen att åka hem nu när jag kan och är ledig så mycket innan jul. Det är väldigt ovanligt så jag ska avboka det passet, tråkigt för USA men jag jobbar 3 pass denna vecka så det ska ordna sig, och jag hoppas på två stora löner 23 dec och 25 jan och även på mycket julklappspengar :)

Det kommer bli skitkul i USA även om jag inte har massor med pengar men ändå, vill ju ha massor med pengar ^^

Haha som sagt, snart är det jul och även om julkänslan inte har kommit till mig än så blir det myys som fan :) Och USA kommer bli greatare än great också ^^

Har även fixat nyårsplaner så allt ordnar sig :)

over and out
snart är det jooooobb.

1 kommentar:

Kokkos sa...

Vad ska du göra på nyår då? Jag har inga planer alls! :S
Looove <3 <3 <3