måndag 7 december 2009

mycket

Ja, mycket hände förra veckan. Känner mig som en pressad, överkokt potatis.
Blev ju avbokad från IB den veckan också, börjar känna stress över USA-pengarna igen. Känns inge bra helt enkelt. Jag kommer ju klara mig men ändå.

Tänkte att jag skulle ta en tidig buss in till kramfors imorgon eller på onsdag, var så längesen jag hälsade på de underbara lärarna på media!
Men vi får se vilken dag det blir, troligtvis imorgon.

Ser ut som ett helvete i lägenheten, det är inte smutsigt men det är stökigt och rörigt och jag orkar inte göra något åt det även fast jag irriterar mig på det som fan.

trött, slut, ont i ryggen.
som tur är har sömnen varit ganska bra sen i torsdags, hoppas att inte lördagnatten sabbade det.
Får se ikväll helt enkelt.

over and out

Inga kommentarer: