tisdag 15 december 2009

här står det som kallas en rubrik

Har haft en jättebra dag idag! :D (förutom möljigtvis den snöstormiga promenaden till big boy imorse) Blir så glad när allt flyter på !
Jag jobbade med Sara och Anna H idag (den nya tjejen) det var jättekul och vi skrattade mycket och hade oss :P När Emma kom kl16.50 btte jag om och gick med raska steg till Intervjubolaget och jag kände att det inte var så jävla farligt att jobba där idag, och efter ca 1½ - 2 tim så fick jag ett erbjudande av Lars vilket jag gladeligen tackade ja till.

Detta erbjudande var att stansa papper istället för att ringa vilket helt enkelt betyder att jag intället för att ringa och fråga folk saker och knappa in svaren i datorn redan har en färdigsvarat formulär på papper som ska in i datorn! L O V E L Y!
Tyvärr så fick jag tacka nej till Lars andra erbjudande vilket var att göra samma softa grej imorgon förmiddag, jag jobbar ju på biggan på dan :/ Så jag får sitta och ringa folk imorgon kväll istället :/ Men jag hoppas på samma goda humör från min sida. Känner mig.. Glad. :)

Har även fått tillbaka lugnet över USA ekonomin :) Gjorde en packlista på jobbet innan jag fick börja stansa papper, tyvärr och pinsamt nog verkar det som att jag har glömt den där, och det är lite jobbigt. Hoppas på att den ligger kvar imorgon och att ingen hittar den. Inget pinsamt iofs på den men ändå! NEED IT!

Bara 7 veckor minus 2 dagar kvar tills jag åker nu! :D
Och jag tar flyget till sthlm också, det är både billigast och enklast :)

Iiihh vad jag längtar!
Skrev min: Hej jag vill vara ledig-lapp på jobbet idag också ^^

over and out

Inga kommentarer: