söndag 20 december 2009

imorgon

Idag gick jag upp 3 timmar innan jag börjar jobba :O Haha, men det är så skönt att ha en rutin, gå upp vid nio och då somnar jag vid tolv.. lovely!

Imorgon åker jag ju till kramfors. Men alltså, jag har packat nu på morgonen och det ser ganska mörkt ut vill jag lova! Jag var tvungen att packa ner lite tvätt i den vanliga packningen, så den väskan kommer vara proppfull och den är ganska stor. Hmmm.. Kanske ska ta resväskan istället? bra idé zara, bra idé... Iaf så ska jag även ha med mig mammas dator och den har också en egen väska, julklapparna i hemtexpåsen + en kudde i den och så min handväska.
Allt det här ska jag då bära till bussen...
Vetifan hur det ska gå men jag ska nog följa upp min idé om resväskan :) Fast vafan det är ju massa jävla snö så den går väl inte att dra ändå! AHHH!
fan i helvete. hur ska jag lösa detta?
några förslag?

over and out

Inga kommentarer: