onsdag 9 december 2009

jul jul jul är kul

Ja, Simone hade rätt. Jag säger att jag inte ska köpa några julklappar eftersom jag ska åka till USA men jag kan bara inte hålla mig!
Jag har just internetshoppat för 1370 kr. Jag har ju inte precis köpt dyra grejer men jag handlade från 4 olika sidor, en där jag köpte 19 st grejer :P på de andra tre köpte jag bara en grej på varje sida och därför blir det dyrare pga av frakt och sånt..
Men iaf, jul är kul. Har ingen julkänsla än men den brukar komma ganska sent för mig.. typ dagen innan julafton :P

Alla klappar är klara förutom pappas, och josef men jag vet inte om jag hittar något till honom och så är han så liten så han fattar inget ändå ju :P
Måste även köpa inslagspapper, snöre och några småkort.
Jag är typ redan pank och jag har inte betalat något än, har tagit faktura på allt så jag kan betala med nästa lön vilket var planerat men ändå. Känns tråååkigt.

Men men, jag har råd.
Blir knivigt däremot, men jag tänker INTE sluta snusa.
Bara så ni vet.
Zara <3 internet och Zara <3 <3 <3 snus ^^ over and out

Inga kommentarer: