måndag 27 augusti 2007

1989


Berlinmuren föll och jag föddes.
FAN VILKET BRA ÅR!
Jag är på skolan och har ont i huvudet, som vanligt. Ska nog gå och trycka i mig några piller.
Har varit här sedan, ja vanlig morgontid i morse och har bara haft 1 lektion. Engelska C. Kännns oms att jag kommer köra i den kursen. Men kämpa jag får på.. Eller så byter jag till Na B..

nu måste jag vänta igen, på körlektionen som jag har kl:15.50.
FAN
Men jag har fått saker uträttande under denna otroligt sega ensamdagen. Jag har gjort klart fotot och skickat det till Maria(onödig information jag vet men jag har inget annat att skriva om)
Och jag iaf fått träffa Linn och Anna B som just nu sitter och har Na B till klockan halv fyra. 5 timmar Naturkunskap i veckan. INTE ILLA!
Men då är man ju fri nästa termin..

Nä nu blir det Black Devil och lite piller.
over and out

p.s Like my new jacket?

Inga kommentarer: