tisdag 14 augusti 2007

Beslutet är fattat

tror jag i alla fall...
Jag ska troligtvis pierca tungan. Men inte i Sundsvall med Sanne utan i Sala med min barndomskompis Malin, hon ska nämligen också piercatungan och föreslog att vi skulle göra det tillsammans.Så vi har snackat lite och kommit fram till att jag ska komma och hälsa på henne någon helg i November efter att jag har fyllt arton :D
Har inte träffat henne på typ två år, och sist vi träffades var typ en kortstund på stadsfesten sommarlovet till ettan.
Och senast jag var och hälsade på henne i Sala så tog jag också hål. Mina första hål i öronen ^^

Det känns kul, att träffa henne igen, snacka gamla minnen. Vi var som tvillingar som gjorde allt ihop :) Även bus :P Och vi var faktiskt väldigt lika också ^^,

Så det är bestämt, och jag har ju mer betänketid nu också. OM jag nu skulle ångra mig :)

Glad

Bild från urkult

1 kommentar:

Sandie sa...

wtf. ta booort ! :S