fredag 10 augusti 2007

Jag bara undrar...

Egentligen finns det inte så mycket att säga om den här dagen förutom att jag har blivit tvingad att gå på en två immars lång pomenad med sandra.
Vi bakade nyss scones och åt. De smakade lagom gott.

Med tane på att det är crusing imorgon skulle det itne sitta fel med en flaska vodka. För jag menar, för att klara av ännu ett av Kramfiors försök till en bättre "stad" så behövs det garanterat. Men vi får helt enkelt klara oss på det lilla vin vi har.

Grejen är att för varje försök Kramfors gör så blir det bara värre. Varje gång är det lika många små små barn som blir jättefulla av en lättöl och sedan blir upphånglade av mågon misslyckad 25 åring som inte får något bättre än en fejkfull fjortis.
Jag försår dock inte tejerna. Visst det är spännande med äldre killar men, varför ska man Låtsas vara full? Vad får man ut av det? Och det veerkar som att de tycker att det är kul att inte minnas något sedan dagen innan.
För det är ju verkligen kul att inte komma ihåg om man hade sex eller inte och i så fall med vem.

Sedan kan jag inte klandra någon för att vilja supa skallen i bitar för det tycker jag också är rätt kul . Men är bakisångest nånting som kommer med åren eller vad är det frågan om?

Inga kommentarer: