onsdag 15 augusti 2007

Empire of dirt..



Sitter här och lyssnar på senare Johnny Cash, funderar.
Jag skulle vilja att plugget började nu. Det finns ingenting att göra här, i Lugnvik.. Och är man pank (som jag) så kan man ju inte ta sig så långt heller...
Och så blir det kul att träffa folk igen, vara social! Har inte träffat andra människor sedan Urkult.
Går bara runt och röker.. Fast jag har bestämt mig för att städa imorgon, städa den lilla friggeboden och alla 24 fack i bokhyllan. Inte så kul, men när det är klart blir man alltid lika tillfredställd med sig själv plus att jag har någonting att göra.
Föresten så saknar jag Tova också, har inte träffat henne på, länge. Hon är social och bra. Henne måste jag ringa :D


Bilder: Tova för att jag saknar henne coh tuss för att jag älskar den bilden.

Inga kommentarer: