söndag 26 augusti 2007

skinnjacka

I fredags åkte jag och Cissi in till Sundsvall för att bränna lön :D
Jag köpte bla. en skinnjacka, rutiga byxor, en tröja, skor och en plånbok med en döskalle med rosett på huvudet :)
Sen som vanligt eftersom jag är som jag är så köpte jag massa smågrejer och vips så hade jag gjort av med flera tusen!
FUCK, nu ahr jag inga pengar kvar men jag har en skinnjacka som är min nya kärlek och så hann jag spara 500. Inte så mycket jag vet med man måste börja någonstans.

Imorgon verkar det som att jag blir rätt ensam på skolan. Men jag måste in och prata med syon och fixa porträttbilden på Cissi som jag aldrig hann i torsdags eftersom jag varså snäll och sprang runt och hjälpte ettor ^^
Sen ska jag låna Asyl på bibblan också. Har fått en otrolig läshunger, så det blir nog några fler böcker :)

over and out

Inga kommentarer: