lördag 11 augusti 2007

the beauty of kramfors



Ikväll är det crusing här i kramfors.
Jag skulle verkligen behöva en flaska vodka. Speciellt med tanke på mitt uppvaknande. Fan att folk ska ringa när de vet att man antagligen sover. Hört talas om sms? Idiots!
Pelle ska föresten komma hit idag, nånting som blir bra med den här dagen iaf! pelle pelle pelle!
Hmm, måste kolla om jag kan låna pengar av pelle. Gillar inte att låna pengar av folk, speciellt inte av Pelle nu eftersom han har fyllt år och jag inte har någon present!
Men cigg är cigg och jag orkar inte plocka fimpz nu :/
Nu ringer dte på dörren, sandie går och öppnar... who is it.. ?
jaha, nån som ville sälja bröd . Tyvärr så vill inte vi ha bröd för vi bakade ju igår.

Jag målade föresten naglarn knallrosa igår vid 02.00. Ett av mina nattliga infall. Det passar inte särsilt bra på mig men jag tycker dte är fint så varför inte?

Jag undrar om man ska äta frukost nu, eller inte göra det och istället vänta tills middagen. för det är ju inte så långt dit.

Sanne's in town föresten. Får se hur det går för henne ikväll. Man får hoppas att hon håller sig till att "ta det lungt" som hon sa. Hon kommer hit snart, till sandie, och hälsar på. Hoppas att hon har cigg. Äckelsnuset tar långsamt död på mig...

Okej, nu märker jag att jag bara svamlar.

over and out z

Jag och Sanne. Jag bjuder på mig vackra min.




















1 kommentar:

Mattias sa...

Tjipptjopp Zara.

Vill bara meddela att morbror ser dig. Kul blogg och otroligt kul inlägg om mormors kommentar när gubben skröt om sin bil. HAHA.

/ Mattias