lördag 11 augusti 2007

Det verkar som att människor tror att vatten är världens bästa medicin.
Någon har dött -Här drick lite vatten
Någon har blivit dumpad - Här drick lite vatten
Någon gör illa sig - Här drick lite vatten så känns det bättre..

Ikväll har jag blivit rejält kickad i magen, och det gjorde ont som fan! Grejen är att jag inte ens var med i slagsmålet!
Två killar har fullt upp med att slå varandra och folket runtomkring försöker stoppa de tills folket inser att det inte är någon idé, jag går några meter bort för att inte hamna i mitten. Men tro på fan, när jag vänder mig och kommer det en jävla fot i full kareta och träffar mig rakt i magen.
En halvtimme och några samtal till akuten och ambulansen senare kan jag gå själv.

Jag har egentligen ingenting emot att folk slår varandra för det är deras problem. Men när andra, som tex jag kommer mellan... Jag menar det är ju så jävla onödigt!
Som tur är är jag gjord av hmm, nånting hårt. Så mina inre organ är utom fara.

Men dte avr samma sak där, här drick lite vatten så blir det bättre.
Enligt någon som någon pratade med på telefon skulle jag inte alls dricka vatten eller något överhuvudtaget, utifall att de skule behöva sprätta upp mig. Och det var ju betryggande.

Så, pricken över i:t på min sommar. Sparkad i magen.

Nu ska ja sova.
sov sött!

Inga kommentarer: