tisdag 3 maj 2011

Bin Laden dog och universum hade ingen annan att mobba.

Hej!
Vi har mottagit din retur av: 
1 st 0062061879 SIXX, NIKKI:THIS IS GONNA HURT
Pengarna återförs till ditt kort inom några dagar.
Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss via e-post på info@adlibris.com eller via telefon på 08-441 40 50.
Med vänliga hälsningar,
adlibris.com
Mari

Haha, nu blir jag fan galen på riktigt, alltstå kokoooocrazy, anstalt, sitta och garva i hörnet av en isoleringscell-galen.  
VADDÅ MOTTAGIT MIN RETUR!? 
VARFÖR och HUR skulle jag skicka tillbaka en bok jag förihelvete aldrig ens fått!?! 
s.k.j.u.t.m.i.g.
Och till otrevliga självmordsbenägna kristoffer i kundservice vill jag bara säga: hoppas du får skitotrevliga kärringjävlar resten av ditt liv för NEJ, du kommer aldrig få ett annat jobb!
Posten kan dra åt helvete också, det är ju deras jävla FEL! "glömma att skicka ut en avi" är det inte typ det dom gör? Idiooooooter! 

Det är tydligt att universum motarbetar mig på en alldeles för hög nivå.
Pank (som i 79 kr på kontot), 4 kg kurslitteratur (ja, jag har vägt!) bör tilläggas att det är endast två böcker, sjuk (igen) och kan bara ta hostmedicin 2 ggr om dagen ist för 3 eftersom jag blir stenhög och somnar även fast jag tar lägsta dosen, och sist men fan inte minst: ingen satans bokjävel!

over and out

2 kommentarer:

sandie sa...

Men du ska iaf bo hos emilia i sommar och jag är "inte alls" avundsjuk ;)

Zara Jämtin sa...

Ja det har du rätt i :) Haha :P