måndag 16 maj 2011

Jag ska klaga tills jag dör!

Jävla skitmåndag!!!
Började dagen kl 6 (vilket är tillräckligt för att förstöra en dag) med en fet huvudvärk som blev värre och värre och mellan kl 13 och 15.30 låg jag orörlig i en fåtölj på bibblan med solglasögon och luvan nerdragen till hakan.
Fruktansvärt jävla ont gjorde det och ingenting hjälpte, jag tog ett tuggummi när jag väntade på att Anna skulle sluta och då släppte den värsta värken. Jävligt skumt men även jävligt bra och dagen blev lite bättre.

När jag kom hem hade jag nästan inte ont alls, lagade lite superfin middag bestående av korv och makaroner + ketchup, hinner äta upp halva och då tappar jag lagningshelvetet i cptanden.

Nu har jag ett stort jävla hål i käften och är jävligt less på denna jävla skitdag från helvetet och önskar att det kunde bli helg imorgon.
För är det något jag inte har så är det pengar och eftersom jag inte får någon jävla folktandvårdsförsäkrings-grejs pga av cptandens tidigare skit så har jag nu ännu mindre möjlighet att laga den.

Världen kan dra åt helvete idag.
Lägger mig i soffan, släcker alla lampor, drar igen persiennerna och kollar på film tills jag somnar.

over and out

Inga kommentarer: