måndag 9 maj 2011

Helg, plugg och äppeljuice.

Jahaaaa, vad händer?

Det var egentligen tänkt att jag skulle läsa massa Kotler i helgen men det gick sådär.. Vaknade i lördags och började städa på en gång, jävligt ambitiöst måste jag säga :P Sen ringde Anna som skrivit tenta i s-vall och hon kom förbi på lite kaffe som utvecklades till en sväng på stan :)
När min blirking åkt hem pluggade jag faktiskt lite. Väldigt lite. Men ändå, bättre än ingenting!
Kvällen/natten spenderades på Bittens, jävligt nice med tanke på att det var typ 100 år sedan jag var ut i hsand och Bittens är ju faktiskt jävligt awesome :D

Söndagen bjöd på en fet bakfylla från helvetet. Förtjänade jag väl med tanke på att jag sällan blir bakis nu för tiden men ändå. Den var fan överjävlig.

Eftersom Cajsa åker till London imorgon och Victor är i Italien så är jag själv på skolan hela veckan. Måste plocka fram självdisciplinen som är begraven åt helvete långt bort. Tack än en gång för att ni lämnar mig era as!

Just nu dricker jag äppeljuice direkt ur förpackningen (glas=disk=jobbigt) och kollar på Lara Croft. Har ingen serie jag kan mala igenom för tillfället. Måste fan hitta en ny..

over and out
hjrj ;)

Inga kommentarer: