onsdag 11 maj 2011

Inatt är tusen ljusår från igår..

Hej hej hallå dagboken!
Vi har en individuell del i caset på skolan. Vi ska skriva en "reklamdagbok" i två dagar och sedan analysera det och blabla.
Grejen är att jag inte vet hur jag ska börja. Men skit samma, det ordnar sig :P
Hej då dagboken.

Jaha annars då? Jaa, Julia frågade om jag ville hänga med till esteternas konsert som de har ikväll. Det är gratis och jag är själv och uttråkad som vanligt så why not! Blir kul att göra något annat än att sitta i soffan och plugga/dega :P

Fiskpinnar till middag. kräk. Är man dödspank så är man!

Emilia kommer hit i helgen för lite party och eftersom hon är rik så får hon stå för notan! Haha nej men det ska bli skitkul :D

Fan vad okreativ jag är idag.
Det får ni ta!
Nu ska det stekas fiskpinns!

over and out

Inga kommentarer: