fredag 27 maj 2011

Oj då..

..hade visst glömt att jag har en blogg :P

Skolan går sådär, eller ja, snarare sämre än sådär. Har tenta på tisdag och borde ha läst alla kapitel flera gånger om men har inte läst nånting förutom det jag läste när vi gjorde grupparbetet.

Ekonomiskt går det åt helvete men det ordnar sig alltid :)

Livet går framåt, flyttar ini till Emil och Emilia nästa vecka och Julia tar då över min lilla älsklingslägenhet!
Haha har sjuk separationsångest :P
Sommarjobbs-schemat ska jag få i början av juni så det är bara hoppas på en jääävla massa jobb i sommar! Behöver verkligen pengar!

Älskar mina fina vänner som alltid ställer upp och jag tror att även om jag missar massa roligheter och festivaler i sommar så kommer det bli en bra sommar så länge jag har mina bästa människor :)

over and out
finare finns nog inte..

Inga kommentarer: