måndag 2 maj 2011

Jävla postjävel

Kanske lite för besatt av this is gonna hurt, jag vet, men vafan, har fortf inte fått bokjävel och musiken släpps idag (imorgon). 
Om boken inte kommer imorrn så vetifan vad jag gör, antagligen självdör, den är min enda tröst i denna mörka värld av oändlig kurslitteratur!
Har fått ännu en dödlig host och snor förkylning från helvetet, medicinen jag fick för lunginflammationen eller vad det nu var höll mig frisk i nästan en hel vecka. Cred till vtc!
Jävla idioter. 


Nu ska jag, trots hosta och ångest över kurslitteratur som man kan ha som husgrund, försöka sova. Och jag ska göra detta försök till Nikki Sixxs röst. Japp, ett smakprov från ljudboken som han själv läst in ofc :P 


Som sagt, lite för besatt? Ja, men jag är så jävla less på att vänta!


over and out
http://www.harpercollinswidgets.com/hc.php?wid=337
Om ni vill lyssna ;)

Inga kommentarer: