tisdag 3 maj 2011

såld.

Underbara, fantastiska, gudomliga, övernaturliga jävla låt!
Fortfarande ingen bok men det svider inte lika mycket när jag har musiken.
Sixx: A.M - Skin 
http://www.youtube.com/watch?v=CK6QwkjgYzQ

Skivan är lite lättare än vad jag trodde men den är helt jävla underbar, om det inte förstods på kärleksförklaringen till ovanstående låt ;P Grymma människor som skapat den så det är ju inte så jävla konstigt men :D

Nikki Sixx är fan synonymt med inspiration. Jag är så fascinerad över honom, han är så jävla begåvad. Och ni som läser (Anna ;P) håller antagligen inte med pga av musiksmak, men han gör så mycket mer och.. Ja, fan alltså, ni fattar inte vad ni missar!
Som sagt, totalt fascinerad!

Haha herregud, the obsession continues! :P Men vänta bara tills jag får boken, då blir det ännu mer tjat kan jag lova! Eller så har jag inga ord för hur jävla kung den är.. vem vet!

over and out
let them know with all you've got that you are not your skin