lördag 14 maj 2011

Den ljuva doften av bakfylla..

..eller stanken kanske är ett mer passande ord, som mötte mig när jag klev in i lägenheten efter att ha varit i Birsta med Emil och Emilia, var fan inte trevlig.
En blandning av sopor, öl och fimp slog mig hårt som en käftsmäll när jag öppnade dörren, mmmm! Jag ska även tillägga att fönstret varit öppet i över 12 tim, och det luktar ändå satan! Bakisimpregnerad lägga? Verkar så! :P

Men alltså, faaan vad kul vi hade! :D Förfest, Bittens, efterfest till 5 där en brödrost nästan fick sätta livet till och alla pojkar hade nagellack :D

Nu sitter jag nedkrupen i soffan, med mitt stora duntäcke (som har ett brännmärke rakt igenom påslakanet), mina mystofflor (som är uttöjda av mansfötter för att alla skulle prova dom) och mitt kära snus och jag har börjat vänja mig vid stanken.. Ska glo på film, dö i soffan och vila upp mig för imorgon måste jag plugga!

over and out

Inga kommentarer: