söndag 1 maj 2011

fjortisfylla och fortf ingen bok

Firade valborg med Malin, vi började kvällen i Klocke, jag kom inte så mycket längre eftersom jag blev väldigt dålig väldigt snabbt.
Grattis Jämtin, 22 år och fjortisfylla. Bra jobbat!
Det var ju inte så jävla kul men jag lever iaf, får väl vara glad för det och komma ihåg att inte dricka colagrogg EVER again!

Beställde en ny bok från Adlibris eftersom Bokus högg mig i ryggen men den har fortfarande inte kommit! :'( Trodde den skulle ligga ch vänta på mig på hallgolvet men icke!
Fan om den inte kommer imorgon, då dör jag fan!

Imorgon börjar en ny kurs och jag tror faktiskt att den här kursen kommer bli jävligt intressant! Marknadskommunikation verkar kul :)

over and out

Hahaha, bjuder på några bilder, sjuka tider!



Inga kommentarer: