söndag 16 augusti 2009

Dagen efter natten..

Ja, jag kunde såklart inte sova igår, blir ju lätt så när man har druckit powerking och sprungit runt som en galning i en timme på jobbhelvetet. Somnade iaf vid sex halv sju igår och det var ju mindre kul eftersom jag skulle upp elva.
Anna kom hit och vi hade det jättetrevligt :) Vi fikade på rutan och köpte ost och snus till mig :D När hon åkte blev min värld tom igen så jag åkte ner till jobbet och sponsrade Ida med snus, fick tillbaka min sjuka ryggvärk och sällskapade Ida på hennes rast, min värld då blev lite ljusare :)

Nu sitter jag här och har tråkigt igen och är helt slut. Känner mig återigen som en köttbit som någon har bankat på med en sån där fyrkantig, taggig hammare.

Nu blir det lite mer spotify och farmville och kl: 18.00 är det The Rachel Zoe Project :)

over and out

Inga kommentarer: