torsdag 13 augusti 2009

Några utdrag från min gamla blogg :)

Två år sedan när jag bodde med sandra en sommar i linköping hos hennes far mats, mamma ringer och ska prata med mig:

Mats: Ja hallå ja, blablabla, jag måste säga att du har en väldigt trevlig dotter ( JA SÅKLART FAN VAD JAG ÄR BRAAAA )

Mamma: Jasså? Ja det kan man ju diskutera.

Hahaha :P Men MAMMA DÅ!

Samma år på öland hos mormor och morfar, vi kökade tårta på en typ fotbollsplan av någon konstig anledning, fram kommer en skrytig gubbe:


Skrytgubben sa till mormor och morfar: Har ni sett min nya röda lila sportvagn?
Mormor: jaa, vi hade ju en sån när vi var unga men vissa mognar ju sent

Han fattade typ inte vad hon sa men sen när vi gick in i bilen så sa mormor (det är det här som är det roliga
Mormor: Alltså, han är ju för faan dum i huvet!
MEN MORMOR! hahahahahahaha



Och här hoppar jag på vår stackars gravida katt, måst ha varit arg över något :P


Och så är Mimmi borta.. jävla bowlingklot! Springa bort när du är så jäkla gravid! FY SKÄMS!


Jaa ni, det var tider det. Skrev mycket roligare då har jag upptäckt, och Ida! Då hade jag blogg.se! Du som tyckte det var så konstigt att jag inte hade det. Gå in där och kolla!
Finns en länk som heter The past. där kan ni läsa om ni vill.. vet inte varför någon skulle vilja de med tanke på miniantalet som läser det jag skriver nu men ändå.

glad påsk!