söndag 9 augusti 2009

det där med sömn

är ju en knepig grej.. Är fruktansvärt trött pga av vad som känns som månaders sömnbrist, emn egentligen är kanske två veckor av pissig sömn. Går det att sova för det ? Nej, min rygg har gjort ont i någon vecka nu, och det vägrar gå över eftersom jag har sovit i bil och tält och jobbat nästan varje dag den senaste tiden och idag har jag så ont att jag inte kan sova.
Borde nog gå till farbror doktorn som Sara tjatar om att jag ska göra hela tiden men vafan, det är jobbigt och tidskrävande och så kommer dom antingen ge mig något svindyrt piller och försöka sjukskriva mig som vanligt eller säga : Nej men det är inget, ta det bara lugnt så går det över..

Men men, får se hur det är efter min tvådagarsledighet tis-ons.. Om det inte är borta då så ok, då går jag till en doktor..
Ska ta mig en stark värktablett och försöka igen.

Godnatt, förhoppningsvis..

Inga kommentarer: