måndag 24 augusti 2009

HAHA! vilken katastrof..

Började imorse: Fick inget lönebesked. fan.
Ringde min chef precis innan stängning och får reda på att jag kommer få två tusen mindre i lön än vad jag trott.
Jag förklarar för min chef att jag nu går och tar självmord i grillen eftersom jag ahr utgifter för nästan exakt den summan han just sa att jag skulle få i lön. Han försöker "trösta" mig med att jag kan ta förskott på nästa lön och att det kommer ordna sig.
Pappa ringde, och jag grät över att jag inte kan köpa soffan, och att jag redan har köpt kuddar så vad ska jag göra med dom nu då!? Pappa säger att det kommer ordna sig.
Mamma ringde, jag grät ännu mer, hon säger att allt kommer ordna sig och jag gråter än en gång ut VAD SKA JAG GÖRA MED MINA FINA KUDDAR!??
Det tog 25min ist. för 5 min att stänga, när jag har gått en liten liten bit så kommer Sara och Johan i bil och plockar upp mig, jag förklarar (fortf gråtandes) situationen och jag får ännu en gång lovord om att det kommer ordna sig.
När jag äntligen kommer hem och slår på hallampan så går den sönder på 1 millisekund. HAHA! Jag kunde inte annat göra än att gapskratta rakt ut! Så nu har mina grannar fått bekräftelse på att jag är galen :P

Men men, det kommer ordna sig, ska prata med bror och sjuta upp det lånet och ta ett pyttelitet Det kommer ordna sig och jag SKA köpa soffan på onsdag!!!


Juste, någon har även snott mitt tvättmedel..

1 kommentar:

Sandie sa...

http://open.spotify.com/track/0ovJuQEYCRkD5TWpd4zKVu ;)

PUSS <3