tisdag 4 augusti 2009

fiskpinnar

Ja, fiskpinnar är gott som fan :)
Idag har jag storstädat och jag börjar sakta men säkert förstå mig på facebook :P
Igårkväll skulle jag döda en fluga men slutade tvärt med denna mission när jag ser en tveskjärt i taket, DEN MÅSTE UT! Slutade med att jag mosade detta djur från helvetet med papper och spolade ner den i toan :) Kände mig sjukt nöjd med mitt mord tills imorse när jag drog upp persiennerna.
En av de största nattfjärilar jag sett sitter fast mellan fönsterrutorna, så jag trixar upp det men vill han ut ? NEJ.
Jag har full bevakning på fönstret för att undvika att äcklet kommer in och helt plötsligt från ingenstans sitter det även en stor mutantfluga där inne..
De är båda borta nu efter mycket om och men.

over and out
ikväll håller jag fönstret stängt..

1 kommentar:

Kokkos sa...

Gud vad du har börjat bloggat igen!! :) Och bdb-at! Me LIKE! <3