måndag 17 augusti 2009

Low lifer? Nope, im a no lifer :P

Och även Idas bitch :P
Nej då :) Vänner är till för att hämta mat åt en och sällskapa och hjälpa till med Hyenan halva natten :P
Hade trevligt iaf och passade på att sno lite skolmaterial, eller ja, ett block :P
Och en jäävla massa vykort :P

Just nu lyssnar jag på Ted Gärdestad, jobbiga minnen dyker upp men jag ska arbeta bort dom så jag kan lyssna på ted utan att blir lite ledsen.. :)

Kanske ska sova?
Nja, inte än.. Men jag skulle ha planterat på farmville, tänkte att jag skulle sova tidigt och att det jag planterade skulle hinna vissna tills imorgon när jag vaknat men det blev ju inte som jag planerat (ovanligt :P ).

Imorgon ska jag hjälpa Maria att bära datorer och kameror , ska bli trevligt att träffa henne igen :)

over and out från ett mörkt och kallt härnösand
Nej, jag tänker inte stänga mitt fönster! Då blir det inte lika mysigt med duntäcke ^^

Inga kommentarer: