onsdag 19 augusti 2009

hjälp!

Jag kom ehm för en stund sedan efter att ha sett skräckfilm hos Emma. Och tro mig, den var sjukt läskig :/
Vilket är bra för det är ju det en skräckfilm ska vara men alltså, jag är rädd nu.
Det är vid såna här tillfälle som det är negativt att bo själv, det är positivt när man tex : vill gå runt naken, impuls möblera om, spela skithög musik och sjunga dåligt till den och det bästa med allt: man kan lämna disken i två månader om man vill för det är ingen annan som behöver bry sig ^^

Efter lite FarmVillande kännr jag mig dock mycket lugnare.

Och förhoppningsvis åker jag till USA i några veckor i början av nästa år!
Ska bara lyckas jobba och spara arslet av mig vilket jag inte är så bra på :P

Kommer nog rapportera ganska mycket om just detta..

Zaras största utmaning någonsin:
Making it to the states.

Inga kommentarer: