tisdag 4 augusti 2009

Jag ljög

Mutantflugan är icke borta! Den sitter och lurar inuti fönstret. Tror att den planerar hhur den ska kunna döda mig på bästa möjliga sätt. Hoppas att den är död imorgon..
Jobbade idag och hade stängningen. Detta innebär att jag är själv från nio till tio, och denna dag från tjugo i niio eftersom det avr så lugnt och johan skulle iväg på något.
Det hade som sagt varit lugnt som en filbunke hela kvällen, men vad händer från kvart över nio till fem i tio?
Jo, alla jävla människor i hela härnösand ville äta.
Stressade nog ijhäl mig så om jag är död imorgon är det antingen mutantflugan som har dödat mig eller så är det jobbet.

Nu är jag äntligen hemma iaf och när jag har slutat svettas (ja, jag är äcklig) blir det en dusch :)
Köpte biljett till Broöppningen idag :) Äntligen får jag se Lasse Lindh, vilket passar bra med tanke påå min sjuka lasse-period som jag har just nu :P

over and out
Dagens låt:
"Och jag känner bara så jääävla tom ibland"

Jag klarar mig aldrig ensam - Lasse lindh

Inga kommentarer: