måndag 3 augusti 2009

Jag önskar jag kunde blogga som Ida Kentner!

Så fantastiskt rolig! Det borde jag iofs kunnat räkna ut med tanke på att hon är en rolig människa i verkliga livet också men jag har ju som sagt varit på urkult.

Funderar starkt på att städa, har faktiskt planerat det hela dagen men väl hemma känns det som en mindre bra idé än vad det gjorde på jobbet..
Fick föresten jobba med Hamdi (chefen) igen! Alltså, han kan ju vara lite rolig ibland men att jobba med honom tre gånger i rad är väl ändå att ta i!
Bytte linser imorse eftersom jag bokstavligen grävde ur de gamla ur mina ögon på urkult och upptäckte senare idag att jag inte alls skulle byta på lördag egentligen utan nästa lördag, TVÅ VECKOR ÅT HELVETE! Känns som mycket slöseri med pengar.
men gjort är gjort.

Senare blir det iaf påhälsning hos Sara :) Det ska bli skvaller från urkult och Gott & Blandat ^^ de ni!

over and out
loka och snus <3 inte blandat dock

1 kommentar:

Ida Kentner sa...

Jag har hört att Ida Kentner är en jävla pudding!