måndag 16 november 2009

20 år

Så länge har jag vandrat/krypit på denna jord och hittills har det ju varit ganska lyckat :P

Jag har underbara vänner som betyder allt för mig och jag måste säga att jag är rätt så nöjd med livet, jag har jobb, lägenhet, bil, körkort jag har väldigt sällan pengar längre än 27:e varje månad, men pengar men det är väl en värdslig sak :P Hahaha!

På min födelsedag är jag helt ledig, helt pank och troligtvis helt ensam men vafan, det finns väl värre saker i världen!
Varje dag ovan jord är en bra dag! (vem sa det till mig? Emilia?)

Ha en bra dag allihopa för det ska jag!
over and out
nu är jag 20 och får 14 kr mer i timmen på biggan ;)

5 kommentarer:

Felix Vincent sa...

Yay! 14kr mer per timme att spara!

Anonym sa...

Stoort GRATTIS på Födelsedagen!
//Mami i Mjällom

Anna Sjölander sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anna Sjölander sa...

Hahha, det var jag som tog bort inlägget.. :P

GRATTIS ÄLSKLINGS ZARA!!!

/ Anna, Jonte & Hugo! <3

Sandie sa...

Grattis sötnos! <3 love u!!!!