söndag 15 november 2009

oj

Ja, det är väl det man kan säga.
Har varit i stockholm i helgen för att fira min älskade mormors 70års dag :) Det var jättetrevligt trots att mamma glömde en madrass så jag och simone fick dela på en liiten liten säng. MEn det gick :)

Lämnade även in datorn innan vi åkte och det står på det lilla pappret jag fick att den beräknas vara klar 13/12. JÄVLA SATANS SKIT! Det tar säkert längre tid och ja. det suger. men jag ska få låna en av mammas datorer ett ta iaf :)
Jobbigt att vara utan dator kan jag lova!

Jeansen kom i fredags också, jävla HM! Fick smsavisering 15.10 och så står det typ : du kan hämta ut ditt paket efter kl 14.00 idag¨blablabla..
Men det gör inte så mycket, får hämta ut dem imorgon :)

På tisdag fyller världens bästa människa 20 år (jag alltså) så KOM IHÅG det för faen ;D''

over and out
på tisdag höjs min lön! <3

1 kommentar:

Sandie sa...

härligt med höjd lön :) Hoppas att du får en underbar födelsedag! I LOVE YOU Bebbe<3