onsdag 25 november 2009

spännande

Nu är det riktigt på riktigt!
Idag har jag bokat biljetten!
Så jääääävla LOVELY!
Fixade pass också, HAHAHAHA är min kommentar på det, man får inte le och jag var tvungen att ta bort all lugg från ansiktet.
Men egentligen, vem fan bryr sig? Något att skratta åt är alltid bra och man ser ju att det är jag och det är ju det viktigaste.
Skulle få ett sms när passet var klart att hämtas, känns väldigt hippt polisen :P

När jag fått passet ska jag fixa ESTA och komplettera lite uppgifter till flygbolaget.
Ikväll är det Grey's på tv också så jag handlade lite choklad dagen till ära ^^ Ska sluta typ en kvart tidigare på IB så jag hinner hem också så klart :D
Känns som fredag idag!

over and out
nu blir det jobb :)

1 kommentar:

Sandie sa...

Underbart Zara! Hoppas verkligen att du kommer få så jävla kul därborta med Carro. Hade jag haft pengar så hade jag lätt hängt på! Men eh, USA finns kvar ;)