torsdag 19 november 2009

wiiiiee!

Jag har lite good news för min USA-ekonomi :D
Satt och räknade lite idag på jobbet och kom fram till att jag kan få ihop 12 000 till resan :)
Trodde att jag skulle ligga på typ hälften så det känns bra, det är ju inte helt 100 att jag får ihop allt, jag kan ju bli sjuk och avbokad etc etc men jag hoppas verkligen att det går :)
Och om jag jobbar i januari på IB så får jag ihop 2000 till februari vilket gör att jag, om jag vill, kan ta 2000 i förskott från Big Boy. Jag behöver ju inte göra det men ja, det vore kul :P
Haha, jag älskar pengar ^^ Eller ja, det man kan köpa för pengar rättare sagt ;P

önska mig lycka till nu! I NEED IT! ^^
Känns jävligt skönt att veta att jag kan få ihop lite fickpengs iaf :)

over and out
lyckas jag somna innan tidningen kommer idag?

Inga kommentarer: