onsdag 18 november 2009

Jaha,,

Nu är man 20 år och en hel dag :P
Känns bra, likadant som i förrgår ungefär förutom vetskapen att jag kan handla på bolaget ^^

Igår åkte jag iaf till Timråoch hälsade på Sandra och Lotta och resten av den familyn och jag fick jättegod mat och tårta :) Det var väldigt trevligt. Sen drog jag och Sandra till fällans lägenhet och glodde på film och hade det bra. Vi sov i hans säng och han fick sova på en madrass på golvet, känns lite taskigt men det var ju ändå min bd ;P

Imorgon ska jag bli bjuden på lunch av CD :) Det blir trevligt, han har ju fått jobb här i härntaöhh, ja, vad det nu hette :P Sen ska jag jobba på IB och där slutar jag nio vilket även CD gör på sitt jobb så vi kör en skräckfilm hemma hos mig efter :) Skräckfilm = me lööv :D

Nu ska jag kolla på dagens avsnitt av Grey'sinternet med skitdålig kvalle eftersom jag inte kunde se det på tv idag :( Jävla jobb!

over and out
måste nog duscha i alkogel efter dagens Big boy pass :S :P

Inga kommentarer: