tisdag 24 november 2009

lön

Nu är klockan två minuter över tolv på natten och mina löner finns nog på kontot.
Men vad gör det när man inte får göra något roligt med pengarna förens i februari?
Nej, jag klagar inte, jag får ju åka till USA ;D

Imorgon, onsdag den 25 november ska jag boka flygbiljett och fixa ett nytt pass :) Det känns så jävla bra att äntligen boka biljetten! Har väntat så länge på det och saker har alltid kommit i vägen men nu får jag äntligen göra det slutgiltigt, jag ska åka till Carro :D

Har tagit fram det gamla passet också för det ska man tydligen ha med sig, ser ut som satans avkomma med missbildningar på det kortet! Haha, inte för att det som jag tar imorgon kommer se bra ut men iaf bättre, och folk kommer faktiskt tro på att det är jag på kortet :P

Ska även dammsuga imorgon är det tänkt (får väl se hur det går med det) , äta tacos (har haft sjuka cravings i några dagar nu) och sen ska jag även shoppa lite nödvändigheter på stan (typ mascara ;P ) och jobba på IB.

Nu ska jag slösurfa lite mer och lyssna på musik innan jag går och lägger mig, fan alltså, vad skulle jag göra utan Spotify? Hur klarade jag min innan Spotify?!

over and out
fyller på mobilen nu, den är helt tom! :O

1 kommentar:

Sandie sa...

Lycka till med allt idag! :) Puss!