söndag 29 november 2009

Hej mina vänner !
Snart kommer Sara hit, vi ska se Lejonkungen :D

Tänkte att jag skulle berätta lite vad som händer i veckan: JOBB, jobb jobb jobb.
Haha, nej då, är inte så farligt med jobb denna vecka, blir bara ett pass på IB så det är luuungt, jobbar däremot lördagnatt igen , jobbade natt igår/idag? också.
På onsdag slutar jag 17.00 och direkt efter jag har slutat tar jag min lilla golf och beger mig till Ullånger där min kära vän Anna Sjölander bor :)
Vi ska ha en dejt med en viss Dr. Grey ... Among others ;)
Blir treevligt.

Måste även ta upp helgen igen, eller ja fredagen. Jag har inte haft så kul på jävligt länge! Alltså, jag har ju inte varit ute mycket på senaste men ändå. Så fantastiskt rolig kväll! :D

Nu såhär på söndag kväll är jag däremot sjukt sliten. Var så satans bakis igår (lätt värt) och jobba natt på det.. Njaaaa, inte bra idé. Märkte även att jag fortf verkar vara lite bakis, började må lite illa efter maten. Känns i kroppen att man hade kul, men som sagt. VÄRT!

Småpengarna i den rosa spargrisen blir bara fler och fler, när den är full tömmer jag den växlar och sätter in på sparkontot. Varje öre till USA! :D
Okej, förutom min nya plånbok och en liten hmmm.. typ adventspresent till mami ^^

over and out
Svar på er fråga: Ja, jag har ekonomiska issues.

1 kommentar:

Kokkos sa...

Hihi, jag fick rosa text. ;) I can´t wait to see you babe, miss you like hell! Då ska du få din present också! :D <3<3<3<3<3